Novinky vo Wine 6.16 a Wine-Staging 6.16

Vydanie Wine 6.16 prišlo minulý týždeň s ďalším zoznamom zlepšení a opráv chýb. Zároveň Wine-Staging 6.16 dostalo podporu pre dve nové funkcie D3DX, ktoré vo výsledku vyriešia problémy s niekoľkými hernými titulmi pôvodne vydanými pre platformu Windows.

Wine 6.16 opravilo chyby nástrojov Enterprise Architect 6.5, Virtualbox 4.0.8 a Sumatra PDF. Podobne sa vývojárom podarilo vyriešiť dve chyby editora Homesite+ v5.5. V rámci hier by už titul Hitman z roku 2016 nemal mať problémy so spustením aj na konfigurácii s využitím Direct3D 12. Ďalšie opravy je možné očakávať aj pre hry Comet Busters, EverQuest a Star Citizen.

Wine-Staging 6.16 o deň neskôr pridalo podporu pre dve nové funkcie D3DX, ktoré môžu vyriešiť problémy konkrétnych herných titulov. Funkcia D3DX11CreateTextureFromMemory spôsobovala pády hier akými sú High Fleet a Puyo Puyo Tetris, zatiaľ čo druhá funkcia D3DX11GetImageInfoFromMemory by mala zlepšiť aj kompatibilitu hry STALKER: Call of Pripyat.

Viac podrobností ku vydaniu Wine 6.16 je možné nájsť s odkazmi na stiahnutie v správe na webe winehq.org.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*