Vývoj novej verzie open-source herného enginu Godot 4.0 sa pomaly blíži ku koncu. V súčasnosti sú už každý týždeň vydávané beta verzie, ktoré riešia najmä zvyšné chyby. Vývojári vo svojej najnovšej správe informovali užívateľov o budúcich plánoch pre vetvu Godot 4.
Vydanie stabilnej verzie enginu Godot 4.0 by malo prísť hneď ako sa vývojárom podarí vyriešiť posledné závažné problémy so stabilitou, funkčnosťou alebo výkonom. Vývoj Godotu sa však v budúcnosti zrýchli a to aj vďaka odozve od rastúcej komunity užívateľov. Predpokladom je, že prvé opravné aktualizácie by mali prísť krátko po vydaní Godotu 4.0 a veľké zmeny budú podľa priority rozdelené do vetiev 4.1, 4.2 a ďalších tak, aby boli pre užívateľov pripravené čo najskôr.
Najväčšou výhodou tohto prístupu je, že sa užívatelia dostanú ku novým funkciám či opravám chýb oveľa skôr ako to bolo s vetvou Godot 3. Zároveň vývoj tejto staršej verzie Godotu nebude ukončený a plánované je tiež vydanie verzie Godot 3.6.
Celá správa od vývojára Claya Johna bola uverejnená na stránkach godotengine.org s ďalšími podrobnosťami.
Leave a Reply